nedelja, 29. november 2015

Zasnežena pokrajina

Pa smo v tistem času, ko se čas ustavi, ko
zemljo prekrije bela preproga...

Na tokratni voščilnici sem poskusila  čim bolj ponazorit
naravno stanje sredi zime...

Za izdelavo smrečk sem uporabila liste maha (Thuidium tamariscinum),
ki sem ga v začetku jeseni nabrala v gozdu namesto gob :)

Za snežno odejo sem uporabila vrteks (kopreno za pokrit solato ipd.),
in domači sneg (mekol+bela akrilna barva+gustin+bleščice).

In nastala je snežna idila...
voščilnico prijavljam na
148 IZZIV CRAFT-alnice: Naredi zimsko sceno
-  v Galerijo Najlepšega para za mesec DECEMBER
- Challenge #175 -Anything goes




15 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Tale tvoje lepotička me je povsem prevzela s svojo lepoto in izvirnostjo:)
Izjemno mi je všeč, všeč tudi zato, ker ob vseh teh šablonah kar malo pozabimo, kako se da ustvarjati brez njih, tako narejenih smrekic še nisem videla in so mi zelo zelo lepe, res krasno, smiselno si jih naredila. Bravo!
Ob vsem čudovitem naboru v tokrani Craftalnici je tvoja meni prav posebna, skratka TOP.
Lepo bodi, Tanja.

Natasa pravi ...

Čudovita je in res posebna!

2×Bar+A pravi ...

Hvala Tatjana in hvala Nataša.
Ja, res je ponavadi vzamemo šablone
malo skombiniramo in je, tudi to je bilo pri meni v prvem planu, ko pa sem začela skupaj sestavljat, sem potem izločila vse šablone, ker ni nič več pasalo zraven bi bilo prekičasto. Sicer korak nazaj ampak ja, včasih je celo bolše.

Damjana pravi ...

Noro lepa. Tale 3D efekt pričara čisto pravo, čarobno zimsko pokrajino. Prava paša za oči in dušo.

Tina Z. pravi ...

zopet same odlične ideje in pokrajina je čarobna, smreke pa neverjetne.

Goga pravi ...

Čudovito in zelo domiselno ustvarjanje. Res si lepo ustvarila zasneženo pokrajino. Smrekice so popolne, takšnih šablon se res ne da kupiti :).
Hvala, da si se nam pridružila v pravljičnem zimskam ustvarjanju v Craft-alnici. Lp Lili

Maja pravi ...

Čudovit 3D učinek. Perfektna je.

Andreja pravi ...

iiijoj kako je lepa in kako izvirno si naredila smreke. Tvoja voščilnica je res nekaj posebnega in sestavljena s pravo mero okusa :-)) Zelooo všečno!
Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Dusi pravi ...

Vau, tole je pa hudo dobro.
Na hitro sem najprej pomislila, da je na voščilnici ena stara fotografija.
Potem pa presenečenje. Super.

Danica pravi ...

Wau, prečudovita. Zelo všečna.

Renata pravi ...

Res je perfektna. Tudi meni je na prvo izgledalo, da je fotografija. Ko pa sem prebrala objavo, sem opazila detajle. Krasna pokrajina, res

Tina pravi ...

Oooo, kakšna mojstrovina...in kaj vse si sama pričarala...fascinantno!!!

Valentina B pravi ...

Ooo vauu! Tole je pa hudo dobro! :)
Noro izvirna ideja z mahom in domačim snegom.
Res mi je všeč, kako si ustvarila praznično zimsko pravljico.
Skratka čisto navdušena!
Sem skoraj spregledala tvojo objavo.. Še dobro, da so jo dekleta opazila na CRAFT-alnici.
Čestitke, Barbi! :)

2×Bar+A pravi ...

;) Hvala Tinčka
Ja, vidiš včasih mi tut kaka fajna
ideja preleti misli, da niso skos same bedarije heheh

P.S. Čakam na tvoj obisk, da skupi kaj ustvarma :P

Valentina B pravi ...

Pa ne samo kakšna ideja, vidim da se tvoj ustvarjalni svet precej dobro vrti in da ti gredo stvari prav dobro od rok in prstov. :)

P.s: Oooh, obljubim da pridem!
Kmalu, ampak za letos bom težko ulovila vlak. ;)
Potem pa nastane kakšna odlična izvedba, kakšne nore ideje. :)